De YouCT expertise
YouCT Informatiemanagement is specialist in het werven, selecteren, detacheren en adviseren op het gebied van functioneel beheer (Business Proces Management) en Testen (Acceptatiemanagement). Onze aanpak bestaat uit drie simpele stappen:
1.De eerste stap daarin is het concreet maken van de doelstellingen, wensen en eisen van de klant.
2.In stap twee wordt een duidelijk kader van taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden opgesteld. Bestaande frameworks zoals bijvoorbeeld Business information Service Library (BiSL) en Application Service Library (ASL) kunnen daarbij een richtinggevende rol spelen.
3.In stap drie wordt bepaald welke professional in welke rol en binnen welk proces het beste tot zijn recht komt. Daarbij kijken we naar de hard skills (opleiding, werkervaring, certificaten) en de soft skills (o.a. communicatieve vaardigheden, organisatiesensitiviteit, flexibiliteit) in een verhouding van 30% hard skills en 70% soft skills. Zeker omdat het ontwikkelen van soft skills een stuk lastiger is dan het ontwikkelen van de hard skills.
4. In stap 4 presenteert YouCT het advies aan de klant